پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
یكشنبه ٩ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۸۶۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۸۳۷۸ مورد

دوشنبه ٢٦ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ١٦:١٦ ب.ظ   ( بازدید : 406 نفر )

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه با نیروی انتظامی استان و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های بین‌بخشی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم، گفت: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی اجرایی خواهد شد.

به گزارش وب‌دا، دکتر سیدجواد پورنقی روز دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه که با حضور فرمانده انتظامی خراسان شمالی و جمعی از معاونان برگزار شد، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه اقدام مناسبی برای برقراری ارتباط مداوم و تنگاتنگ بین فرماندهی انتظامی و دانشگاه است تا در راستای دستیابی به اهداف مشترک و ارائه خدمات مطلوب به مردم حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از تخصص‌های مختلف علمی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای و نیز امکانات بالقوه و بالفعل بخش‌های مختلف با هدف توسعه امنیت و سلامت پایدار از جمله رویکردهای اجرایی این تفاهم‌نامه است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اهمیت تبادل دانش و تجربیات در بخش تحقیق و مشارکت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و مطالعاتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این همکاری‌های مشترک به آسیب‌شناسی و حل مشکلات مرتبط با موضوعات مبتلابه دو حوزه امنیت و سلامت کمک موثری خواهد کرد.

 

سرتیپ دوم سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز بر تحکیم تفاهمات و تعاملات دو سویه با دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید و ابراز امیدواری کرد: با تحقق این مهم و حرکت در مسیر برنامه‌ریزی‌شده بتوانیم به ارتقاء و بهبود حوزه‌های سلامت و امنیت کمک کنیم.

 

گفتنی‌ست در پایان این جلسه با اهدای لوح از سوی فرمانده انتظامی خراسان شمالی به دکتر پورنقی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، از فعالیت‌های این دانشگاه در راستای حفظ و تأمین سلامت مردم استان قدردانی شد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.